Thursday, December 3, 2009

H.O.P.E

love and huggies by goodgirlgee at Thursday, December 03, 2009
Saye sangat risau.seriously worried.hari ni dah khamis esok jumaat pastu sabtu.eh sabtu!lagi 2hari je.tapi hujan xnak berhenti.hujan turun dengan sesungguh hati.hujan lebat gila macam xnak berhenti.macam mane ni.ewah,dh macam berpantun la pulak.tapi betul aku sngat risau,i've plan the best for this saturday,kalau takjadi,takkanlah aku boleh tak frust?takkanlah aku boleh kata 'okey never mind,nextime'.tak boleh ok tak boleh.kamu paham tak tak boleh.aku sangatlah berharap dan berdoa siang malam pagi petang tak kira waktu semayang ke tak aku berdoa jugak moga sabtu ni encik matahari akan kembali.no more rain.no more flood.kamu yg baca(kalau ada la kan yg nak baca)blog busuk ni tolong doakan skali eh.


~we can plan but He decided the rest.but still dont lost H.O.P.E~

1 heart said:

Chaied on December 3, 2009 at 5:00 PM said...

yeye...banjir ooo.. >.< mntk2 aku x demam + xde banjir2..amin.. :D

 

what my heart want to say Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei