Thursday, December 24, 2009

Christmas Eve

love and huggies by goodgirlgee at Thursday, December 24, 2009
Christmas Eve is around the corner.no its tomorrow!!woh excited macam aku pulak yang celebrate.MERRY CHRISTMAS to those yang celebrate.have fun and good time with your family and friends.

aku sangat suka Krismas walaupun bukan raya aku sebab bila Krismas banyak movie best yang xsempat tengok kat panggung ditayangkan kat tv.banyak konsert hollywood yang memang sah-sah xmampu nak pergi disiarkan kat tv.semua itu boleh tengok secara PERCUMA dari rumah.ha seronok bukan?suka juga tengok salji-salji turun walaupun bukan kat Malaysia.sangat comel.suka juga tengok santa claus walaupun hanya dongengan.sangat comel juga.suka juga tengok pokok krismas yang ada macam-macam hiasan kat atasnya.ini pon sangat comel.okay suka semuanya.


sudah cukup.MERRY CHRISTMAS EVERYONE HO HO HO!


p/s:agak-agak kalau aku tunggu santa claus malam ni dia datang tak?rumah aku xada lubang asap boleh masuk ikut lubang jamban.bahaha.

0 heart said:

 

what my heart want to say Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei