Friday, December 4, 2009

esok macam tahun depan

love and huggies by goodgirlgee at Friday, December 04, 2009
Macam lama gila nak tunggu esok.padahal esok je,xsampai 24jam lagi pun.2bulan aku boleh tunggu nak sampai esok xde nak merungut ke xpuas hati ke lambat ke apa,ni dah malam sebelum nak esok aku rasa macam dah xboleh nak tunggu-tunggu lagi dah.sumpah xsabar weh tunggu esok.rasa macam nak aje pegi ambik jam kat dinding pastu pusing jarum jam letak dekat pukul 1 tapi obviously la kan kerja bodoh.macamlah kalau buat macam tu tiba-tiba dah jadi esok.ok sengal gila.baik aku duduk diam-diam eh tak,baik aku pergi tidur nanti bila bangun dah esok.

kenapa aku eager sangat nak tunggu esok?kenapalah dengan esok?ada apa dengan esok?nanti esok aku bagitau..till then nak g tido.end.

1 heart said:

chaied on December 5, 2009 at 12:30 AM said...

ape dgn esk? :D saye tau!hehehe.. XD

 

what my heart want to say Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei