Monday, August 1, 2011

Ogos yang ditunggu...

love and huggies by goodgirlgee at Monday, August 01, 2011
August is here bebeh!Ogos yang ditunggu-tunggu kerana 2 perkara penting yang paling saya suka.Ramadhan dan comeback Super Junior!oh,Ramadhan sudah bermula hari ini dan alhamdulillah,walaupun first time kerja dalam bulan Ramadhan tapi semuanya berjalan lancar kecuali mengantuk gila dari pagi sampai petang.sumpah aku rasa nak balik tidur je!dan hari ni jugak keluar teaser MV Super Junior untuk comeback dorang.baru teaser hokeyh aku dah meroyan macam hilang anak.haish nasib baik tengok lepas dah buka puasa kalau tak habis pahala puasa aku.muahahaha.full MV akan keluar 4 Ogos neh,sabar jelah menunggu.ha,dapat pahala banyak tahu kalau sabar di bulan Ramadhan,jadi mari kita pakat bersabar ya ELF.nak tengok dorang punya teaser?pergi cari sendiri dekat Youtube channel SMTown.moga dapatlah saya membalancekan antara ukhrawi(ramadhan)dan duniawi(SJ)di sepanjang Ogos ini.muahahahaha.okay itu je,bye!



from the teaser.awesomekan?padahal tak nampak pun.okaylah,kat tengah tu Siwon.:p


SALAM RAMADHAN KEPADA SEMUA MUSLIMIN-MUSLIMAT.
MOGA RAMADHAN KITA KALI INI LEBIH BAIK DAN BERMAKNA DARI YANG SEBELUMNYA.AMIN.



p/s:waiting for their official comback this Friday.i cuti tahu!

0 heart said:

 

what my heart want to say Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei