Thursday, August 4, 2011

my Mr Simple!

love and huggies by goodgirlgee at Thursday, August 04, 2011
1 ramadhan aku dah meroyan macam hape baru tengok teaser yang seminit lebih lepas tu meroyan lagi 2 ramadhan lepas keluar audio untuk full album dan dapat dengar semua lagu.hari ni 4 ramadhan,aku bukan meroyan lagi dah,dah kena rasuk histeria apa semua dah tengok full MV Mr Simple.agak-agak puasa aku yang selama 4 hari ni Allah terima tak sebab kerja duk menjerit aje.astagfirullah,parah ni parah!




my Mr Simple.

Release time pukul 2petang tadi,masa tu aku dah nak tutup twitter sebab takut officemate nampak kan kena marah pulak*office hour tak boleh bukak benda mengarut,konon*tapi tunggu jugak seminit dua dan lepas tu tadaaaaaaaaaaaaaaaaa semua fanpage announce full MV dah keluar.aku pun dengan gigihnya pandang kiri kanan walaupun cuak bukak jugak.apa yang menyelamatkan aku dari meroyan masa tu jugak adalah keadaan.ya,keadaan di mana aku berada di office jadi aku menahan diri dari meroyan.kalau tak.....

Sampai sekarang tak tahu dah berapa kali aku tengok video neh.bukak-tutup-bukak balik untuk naikkan rating views.aku,speechless tak tahu nak komen apa dah,semuanya ada.as always,they are Super Junior!

Sekarang viewers baru 100ribu lebih,kita tengoklah esok jadi berapa.setakat nak dapat 2juta tuh aku yakin tak ada masalah punya.kitorang ELF,okay!haip!!tak baik kerek di bulan ramadhan!erkk!esok adalah permulaan segalanya sebab esok adalah official comeback dorang,start dengan Music Bank!sumpah aku tak sabar tunggu esok!siap ambil cuti takut tak sempat sampai rumah bila Music Bank start,gila excited!meroyan lagilah aku esok!:p

Aku rasa sepanjang bulan Ogos ni entry aku akan berkisar pasal dorang ni je.kalau korang rasa menyampah aku pesan awal-awal janganlah mencapap kat sini,okay?bye!


p/s:tolonglah view banyak kali MV MrSimple tapi jangan replay or refreshing.bukak banyak tab or lepas habis tengok,tutup dan bukak balik,okay?:D


terlalu excited terhadap comeback Super Junior hampir aku hilang fokus terhadap ramadhan padahal baru 4 ramadhan.haish!


0 heart said:

 

what my heart want to say Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei