Friday, August 19, 2011

aku bengang

love and huggies by goodgirlgee at Friday, August 19, 2011
Bengang!bengang!bengang!bengang!sumpah bengang gila!dengan bersungguh-sungguhnya aku keluar pejabat tepat pukul 4.45 petang sebaik sahaja habis waktu pejabat dengan harapan sempat naik bas pukul 5 sebab aku nak kejar sampai rumah sebelum 6.15 petang sebab nak tengok Super Junior menang Music Bank untuk minggu kedua tapi sayangnya selepas sejam-dua-puluh-minit aku terpacak berdiri di hentian bas tuh barulah bas U80 ke Shah Alam sampai.sekarang kau cakap,sekalipun sebab kau bukan kerana SJ,kau bengang tak?bengang tak?sejam-dua-puluh-minit okay!bas U74 dah lebih 10 kali lalu tapi U80 sebijik pun tak ada.aku memang hangin gila nasib baik tak pergi mengamuk dekat encik pekerja rapidKL yang berdiri kat situ apa entah tugas dia.dah 6.10 baru bas sampai memang tak ada maknanyalah nak tengok SJ menang dalam tv terpaksa tengok kat youtube.huh,perasaan tak sama tahu!apa pun lega jugak sebab dorang menang.aku dah mula nak rasa menyampah dengan rapidKL.okay dah,itu aje bye!


p/s:sebenarnya aku bengang petang tadi.kekekeke.
sedaya-upaya tak nak tulis dalam bahasa inggeris.comel tak?bluwekk~

0 heart said:

 

what my heart want to say Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei