Tuesday, December 7, 2010

PD yang besssstt!!

love and huggies by goodgirlgee at Tuesday, December 07, 2010
Weekend lepas,hari Sabtu pergi Port Dickson dengan BCA's classmate.fist time kot keluar sejauh Port Dickson.jauh la sangat kan.yalah selalu keluar lepak kat Shah Alam je,paling jauh pun KL.keluar ramai-ramai camni memang best.5orang,ramai ke weh?baahahha ramai la tuh muat satu kereta.macam first time jugak kot pergi Port Dickson.kalau Negeri Sembilan tu tipu ah kalau cakap aku tak pernah pergi tapi tak pernah sampai Port Dickson.seingat akulahkan,xtaulah kalau aku dah hilang ingatan lepas tu tak ingat pernah pergi situ.


PD serius best.jakun oh kejap aku tengok pantai yang macam perfect lagi keindahannya semua sebab dah terbiasa dengan panorama pantai di Kelantan yang sumpah nak explain pun tak sampai hati.jakun dan kagum sampai rasa tak nak balik,ewah.disebabkan kesilapan teknikal oleh Sally yang menyebabkan aku tak bawak pakaian untuk mandi-manda jadi kerja aku seperti seorang emak yang mengawasi anak-anak mandi laut dan sah-sah aku jugaklah tukang ambil gambar,heh!


PANTAI TELUK KEMANG,PORT DICKSON.
betul tak pernah pergi!



kebuloq belaka ni ha.eh,nasi lemak tu kitorang masak sendiri tau.awww dah
pandai masak nasik lemak,muahahaha.
(padahal aku kacau sambal dlm kuali je pun)




gambar kenangan sebelum terjun laut.konon.cuma tukar jurukamera sebelah kiri.



gembira benau!siap sewa pelampung bagai,nak jugak!



lepas tu gedik pulak nak naik bot pensil.sebenarnya aku yg beriya nak naik
tp diorang plak yang boleh naik,heh!
(kan dah rugi siapa suruh tak bawak pakaian mandi.okay salah Sally)



nak jugak ha gambar dalam air.takat-takat tu jelah aku menyerah diri.

Sebelum balik singgah funfair kejap sebab Nizam gedik apa ntah nak main funfair pulak.layan jelah dah dia driver karangkan kena tinggal pulak.dia seorang je pun yang main lepas tu dapat hadiah bagi kat kitorang.awww sweet ah kau Nizam.excited sangat masuk funfair sebab entah zaman bila kali terakhir pergi funfair walaupun tak main apa terus lupa ambil gambar.


next time pergi PD kena bawa pakaian mandi tahu,WAJIB KALAU TIDAK MENYESAL.kan dah tertekan capslock.





0 heart said:

 

what my heart want to say Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei