Tuesday, November 22, 2011

Harimau kesayangan!

love and huggies by goodgirlgee at Tuesday, November 22, 2011
Macam semua orang hapdet belog cakap pasal kemenangan Harimau Muda membenam Garuda yang sumpah angkuh nak mampuih maka aku pun nak jugak ah.tak perlu aku nak cakap banyak,semua orang dah komen macam-macam maka aku sekadar nasi tambah jelah.hikhikhik.


Harimau yang membaham Garuda.sorry Garuda,you lose!
mungkin lepas ni garuda boleh jadi gagak je kot.tak pun burung puyuh.:p



our proud Harimau Muda team!we deserved the gold!:D


when everyone adores the captain and the goalkeeper,I adore the defender.


Muslim,jersi 24.tanpa pertahanan yang kukuh juga tidak bermakna.:p




Terima Kasih Harimau Muda.kami bangga!
padan muka kau Indon!


1 heart said:

aishah na'ai on November 22, 2011 at 11:53 PM said...

wah3.. muslim!!

 

what my heart want to say Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei