Friday, July 16, 2010

Kelantan v Selangor

love and huggies by goodgirlgee at Friday, July 16, 2010
agak-agak kalau Chelsea lawan MU ada kosong macam ni tak?muahahaha.



penyokong Kelantan.gila ramai.dah macam penyokong Korea aku tengok pakai merah putih.terbaekkk ah!belah yang kosong tu Selangor punya seat.



penyokong Selangor.separuh penyokong Kelantan kot.*gambar kabur sebab jauh dan hanya pakai kamera handphone.i should seat at that side..hahahaha!



kiri;si bongok tak sedar diri menyokong Selangor instead of negeri sendiri.kanan;peneman si bongok yang sangat setia dengan negeri sendiri lalu menyokong Kelantan.:B
*beriya pegang bendera tu lakonan semata-mata.muahahahaha.



Gambar-gambar di atas adalah adegan-adegan masa Kelantan lawan Selangor di Stadium Melawati sabtu lepas.terima kasih kepada Encik Afiq yang bagi tiket PERCUMA.gembira.lain kali bolehlah bagi tiket percuma Chelsea lawan MU pula ya.kerana perlawanan berakhir dengan seri 1-1 maka tiada aksi bakar stadium.kecewa.:D.aku nak pergi duduk belah penyokong Selangor tapi sebab dapat tiket daripada penyokong Kelantan,terpaksalah duduk belah penyokong Kelantan.woh,terpaksa?berpaling tadah betullah aku ni.aku macam pelik jugaklah,main di Selangor tapi majoriti penyokong Kelantan yang penuhkan stadium.70peratus Kelantan 30peratus Selangor.boleh?apa entah orang Selangor neh tak pergi sokong pasukan sendiri,heh!aku pulak yang beriya bersorak masa Selangor sumbat gol padahal duduk kat belah penyokong Kelantan nasib tak kena baling dengan botol air.siot je cari nahas.


>>>PERHATIAN kepada Nadia Yusof,sila baca dan diam-diam sahaja jangan beritahu pihak yang berkenaan nanti beliau bising.terima kasih kerana memahami.*_________^

1 heart said:

nadia.yusof on July 16, 2010 at 8:51 AM said...

hahahhahahaha... udah pandai ya kamu berfoya-foya aras begini. harus diteruskan dgn konsert pula. i heard about suju coming to Malaysia. mesti kamu pergi kan? muahahahha.. apa lagi, rasuah la sket. xkan tutup mulut free2 aje.

 

what my heart want to say Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei