Sunday, September 30, 2012

newborn nephew~Aiman Asyraf!

love and huggies by goodgirlgee at Sunday, September 30, 2012
Welcoming new nephew,Aiman Asyraf!another baby boy!oh i dah ada 5 anak buah lelaki.oh comelnya semua hero.Aiman lahir 3 hari lepas dan sebab ibunya dah nak balik berpantang di Kelantan hari Khamis nanti so kitorang decide nak pergi melawat Aiman dan Sya hari ni.

Macam biasalah aku kalau dah jumpa Naimians tak boleh sekejap.memang kena lama.memang kena kecoh.memang kena bising.memang kena makan dan minum.memang kena gosip.aku memang tak pernah tak gembira kalau jumpa dorang lepas tu bila nak balik mulalah emotional nak menangis bagai.rasa nak lempang diri sendiri.konon pergi tengok Aiman tapi aku tak pegang pun Aiman,beriya main dengan Adam.baby baru umur 3hari cuak dowh aku nak pegang.


 masakkan spagetti carbonara untuk Buchik.beriya mengidam nak makan carbonara aku!


 beli untuk adik,abang pulok yang excited.








 as always,the happiness being together.
Sue yang demam pun sanggup datang.
Ninie yang dari Bentong nak balik rumah pun sanggup singgah.
auuwwww comel sangat kawan-kawan saya!


 untunglah anak-anak buah kitorang.dapat hadiah banyak.
aunty kijo sedak sajo belako!

 Buchik-my-carbonara-fan.makan spagetti carbonara dah macam makan laksa.


 Aiman Asyraf bin Awis.
welcome to our family baby!(:

 play gym yang didemand oleh Aiman.sebenarnya ibu Aiman.
comel sangat!guna elok-elok ini pemberian 10 orang aunties.hah?

Balik macam biasa dah malam.penat dan esok kerja tapi semuanya berbaloi untuk mereka.mari berjumpa lagi minggu depan.mari selalu berjumpa!(:

0 heart said:

 

what my heart want to say Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei