Saturday, October 2, 2010

ku ada kamu~

love and huggies by goodgirlgee at Saturday, October 02, 2010
Di kala ku kehilangan di dalam kegelapan
kau suluhkan sinar petunjuk
Di kala ku kesedihan kau ukirkan senyuman
dengan penuh sabar memujuk
Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh

Andai hari esok langit akan runtuh
tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
takkan ku gemuruh selagi
ku ada kamu

Di kala aku tak pasti kau tampil dengan berani
membimbing agar lebih yakin
Dan bila hidup penuh soalan kau berikan jawapan
melengkap semua kekurangan
Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh

Tidak mungkin diri ini mampu
hidup tanpa doronganmu

Andai hari esok langit akan runtuh
tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
takkan ku gemuruh selagi
ku ada ABAH~

Abah yang aku cinta.Abah yang aku sayang,

SELAMAT HARI LAHIR!

Abah dan umi sayeeeeeeeee~

because you are always here for me,i'm able to face the world.

Ya Allah,
panjangkan umur abah.
berikan abah kesihatan yang baik.
berikan segala kebahagiaan dan kegembirann yg ada di dunia ini kpd abah.
pelihara dan lindungilah abah selalu.
permudahkan segala urusan abah.


p/s:Abah,i love you damn much.nanti bolehlah tukar sang kancil kpd sang myvi,eh.ekekeke!

0 heart said:

 

what my heart want to say Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei