Saturday, May 15, 2010

perkara suka di dengar!

love and huggies by goodgirlgee at Saturday, May 15, 2010
Semalam ada kenduri di rumah.ramai ahli keluarga datang termasuk seorang makcik kesayangan.bila keluar dari bilik terus menerkam ke arah beliau dan bersalaman dengan penuh santun.*berlakon*muahahahaha.seperti biasa makcik akan pandang atas-bawah-bawah-atas,lalu berkata...

"kurus dah Kak Ajie.dulu masa balik Aunty tengok berisi sikit.lengan besar jugak dulu,sekarang dah kecik"


kemudian tadi pergi reunion bersama gadis-gadis kesayangan yang sudah hidup bersama selama 10tahun tapi baru tidak jumpa setahun sudah menggelabah rindu.Nurina,si kurus cekeding yang makan tidak pernah tidak habis dan siap-siap suka menambah lagi tapi badan tetaplah macam papan pulak berkata...

"kurus dah mu ni weh.dulu gemuk.makan apa weh?"

mulanya aku ingat nak sepak je si Nurina ni,tapi bila tengok muka serius dia,tidak jadi.





kuruskah?siapa lagi kurus aku atau pokok?



dah berapa bulan tak timbang berat dan dengan kadar pemakanan harian seperti orang tengah mengandung,betul ke mata diorang berdua?ke rabun?hahaha.


dalam dunia ni,ada perkara-perkara yang tidak disangka-sangka tapi suka di dengar!:p *kau mungkin tak suka tapi aku suka*


p/s:terima kasih utk Aunty dan Nurina yg tidak tahu ikhlas ke tak puji aku dah kurus.tak jadi nak diet.esok nak makan McD Double Mc Chicken.hahaha.

1 heart said:

Arabelle on May 16, 2010 at 2:37 AM said...

siyes ak xnipu nih..mu kelihatan kurus lamo dh ak nk oyak..huhu..duk study kuat kot mu..

 

what my heart want to say Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei