Monday, January 18, 2010

180100-180110 sama dengan 10tahun

love and huggies by goodgirlgee at Monday, January 18, 2010
Its almost 10years..NO!its already 10years!its today,i mean on this date.10 tahun sudah okay.woh sangat cepat masa berlalu.macam x perasan dan x percaya.10 tahun lalu pd tarikh ini aku kenal dgn gadis-gadis gorgeous ini.masa tu zaman busuk(means xmature,bolots,hudoh dan sebagainya)lagi.bahahaha.tapi sekarang semua sudah gorgeous.tinggal aku seorang je yang masih busuk.eh?muahaha.kalau nak ckap pasal kenangan dan segala bagai yang dah dilalui dgn diorang sepanjang 10tahun ni memang la sampai malam lusa pon aku masih duduk menaip lagi.shortly,mereka adalah SAHABAT eh bukan mereka lebih daripada SAHABAT,mereka adalah SAUDARA terbaaaaaeeekkkk!

jadi untuk kamu semua...




HAPPY 10th YEARS FRIENDSHIP ANNIVERSARY!!!!!


For this 10 years friendship,tq.for all the laugh and tears,tq.for all the joy and sorrow,tq.for all the sweet and even sad memories,tq.for all the great moment we had together,tq.for everything we had been through together since 10years ago,tq.bi tunggang terbalik sila abaikan.:P




part of us~only death will separate us...

2000 brp entah,zaman separuh busuk.sudah keluar dari zaman ini okay.xpercaya?jom tengok..
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10



TADAAAAA...ha,catikkan?cantikkan?siapa cakap x cantik pergi buat spek sekarang.bahahaha.ini 2009.we're grown now.dah boleh kahwin dah diorang neh.*kecuali aku*.



p/s:there will be a celebration end of this year.2days 1 nite insyaallah.*kalau umur aku panjang la kan.*

bye.












2 heart said:

fieracomey on January 18, 2010 at 11:58 PM said...

weh..lam byok gmbar...xdop pon gmbr aku..huk3

goodgirlgee on January 19, 2010 at 5:09 PM said...

pah nok wak gano dh mu jarey nak join xtvt.hehe.aku amek gambar hok napok rama..:D

 

what my heart want to say Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei