Friday, February 18, 2011

i'm off!

love and huggies by goodgirlgee at Friday, February 18, 2011
Bila terlalu banyak perkara yang ingin dicakapkan kita selalunya akan ends up dengan berdiam diri.ya sama jugak dgn menulis belog.bila terlalu banyak cerita dan drama sebabak nak ditulis akhirnya ends up tak tulis apa-apa.biar je belog bersawang berhari-hari.okay kalau berhari-hari tak apa lag,kalau dah sampai berminggu?berbulan?bertahun?okay tutup jelah belog kau.x payah tulis belog lagi dah.

sebenarnya nak cakap akan tinggal lagi belog bersawang ke berdebu ke ber apa ke suka hati kau selama seminggu.untuk tak jadikannya nampak lama sangat iaitu 2minggu sebab seminggu lepas dah buat bodo je kat belog ni maka datang la tulis sepatah dua kata.itu jelah.bye.

eh belum bye lagi.sementara aku tak ada ni,siapa yang menyinggah ke sini*macamlah adakan?ada ke?ada ke?*boleh nikmati hidangan di bawah puas-puas sebelum blah.kira aku tinggalkan souvenier lah,muahahaha.

when i come back i'll update with more and more and more stories.promise!



hey,kau tengok apa?kitorang jaga belog ni tau!


bye!

1 heart said:

nadia.yusof on March 1, 2011 at 3:29 PM said...
This comment has been removed by the author.
 

what my heart want to say Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei