Saturday, February 23, 2013

Family's Dinner!

love and huggies by goodgirlgee at Saturday, February 23, 2013
Hellooooooo!Im back!hahahahah dasar pemalas!

Last 2 weeks disebabkan cuti lama sempena Chinese New Year so kitorang adik-beradik dapatlah balik kampung dan the whole family was there!wahh seronok sangat kalau semua orang ada dirumah walaupun terpaksa berebut remote Astro dan internet abah.

Dan sebab semua orang ada dirumah juga sebab nak celebrate ulangtahun perkahwinan umi dan abah yang ke 28tahun juga sempena first gaji Khalifa yang sudah masuk alam pekerjaan maka ada orang belanja the whole family makan!wahh suka suka suka dapat makan free.yang pasti orang tu bukan aku,ahaks!

Kitorang nak makan seafood macam dekat Tanjung Harapan tuh tapi tak adalah pulok di Kelantan so makan jelah ala seafood dekat PCB,okaylah seafood jugak.sebab orang belanja maka semua orang pesan dengan tidak beragak.okay bukan semua orang,aku je yang over.orang lain semua makan nasi lauk aku je order western,kata orang belanjakan haruslah aku bedal yang mahal.ahahahaha.



 Sotong celup tepung.habis sekelip mata.

 Tom yam campur.

 Belut paprik.ini aku tak makan.abah,Khalifa dengan Henry je makan.


 Air kelapa aiskrim.ini sangat sedap!!


 Fries.habis sekelip mata jugak.


 Mine!mix grilled kot namanya tapi makan chicken je,lamb dengan beef bukan aku makan pun.baiklah order chicken chop.kkkk.


 Siakap apa benda entah.the last yang sampai,dah kenyang so tapau ajelah.

 Udang bakar dan mashed potato.banyak gila mashed potato,ini pun tapau!

Semuanya dibayar oleh kaklong dan Khalifa,orang lain makan je,hahahahaha.thank you guys belanja kitorang makan.walaupun tak ada share aku tapi aku bagi hadiah pada umi dan abah.semoga kebahagiaan umi dan abah serta kita sekeluarga berkekalan hingga syurga.Its feel soooooooooo great to have a big family like this!I love you guys!^^

beboi~~

0 heart said:

 

what my heart want to say Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei