Sunday, November 11, 2012

Besties Bachelor Partaaaayyyy!

love and huggies by goodgirlgee at Sunday, November 11, 2012
Partaaayyyylah sangat padahal pergi melantak macam orang tak makan sebulan.4jam dalam Seoul Garden,mentekedarah sampai aku kena pergi buang separuh yang dimakan.eeeiii yucks!last minute plan untuk Sue,itu pun plan melalui whatsapp sebab minah tu tak ada whatsapp maka agak berjaya surprise untuk dia.

First time masuk Seoul Garden teruja dan best gila macam kat Seoul dah.okay menipu Seoul lagi best.seronok makan kat sini sebab buffet dan semua jenis makanan ada-seafood dan steamboat dan korean food memang makanan kegemaran aku.memang makan tak beragak.masuk pukul 3.30petang keluar pukul 8malam ha engkau memang betul-betul guna masa yang diberikan nasib tak stay sampai pukul 1030malam sebab dinner punya start dari pukul 4petang-1030malam.worth itlah dengan RM50 tuh.makan sampai berak!

Eh,berbalik pada party untuk bride-to-be Shukriah,dia memang tak expect apa-apa walaupun kitorang beli kek dan letak depan mata dia.terpedaya dengan cakap-cakap kitorang yang kek tu untuk celebrate belated birthday siapa entah paling latest birthday.sampailah kitorang bukak kotak kek dan jerit surpriseeeeeeeeee!lepas tu nak touching bagai,heh!dan macam bachelor party untuk Ninie dan Nikun dulu,kitorang pakaikan dia veil dan crown untuk feeling bride lebih sikit.agagagagaga.


 will go again some day in the future!





 the dara.left and right are taken.centre?taken too by Siwon!bahahaha.





 ha,tengoklah kitorang mentekedarah.memang messy habis!



 my Gossip Girls!(:
*tak ada Shafa,dia pun ahli kelab jugak.


price range.boleh tahanlah,worth your money!(:
lunch-RM26++
dinner-RM36++

Dah habis makan apa lagi shopping la pulak!ada budak nak pergi Korea nak cari hoodies.ha itulah siapa suruh pergi Korea time winter,heh!awal sangat pergi shopping maka tak ada sale lagi,rembat ajelah apa yang murah.

 orang lain yang nak shopping orang lain yang lebih-lebih shopping.
mommy to be sibuk cari maternity clothes.

 kepenatan sampai terduduk sempat lagi bukak kelab gossip kat sini.

Bila nak balik dan keluar dari IOI barulah perasan hujan lebat gila.sudahlah aku yang kena drive bawak anak dara orang dan preggy mommy.tapi selamat sampai ke rumah Nikun dan macam biasa tidur rumah dia,muahahahahaha.

 
Sebelum berpisah,layan permintaan orang mengidam nak makan ayam penyet Padang Jawa.nom nom nom sangat sedap.Jalan-Jalan Cari Makan patut datang sini.

dengan ini tinggallah beberapa kerat je lagi geng ronggeng yang tak kahwin lagi.nanti turn aku nak kahwin semua besties dah kahwin beranak pinak tak ada siapa nak layan Bachelor Party untuk aku lagi dah.sobs!

0 heart said:

 

what my heart want to say Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei