Thursday, April 26, 2012

blood donate..FAIL!

love and huggies by goodgirlgee at Thursday, April 26, 2012
Semalam dan hari ni ada kempen derma darah di Dataran Maybank,exact placenya hall dekat Tower C.sebab macam dah lama tak derma darah seingat aku last sekali zaman bujang dulu i mean zaman diploma dulu maka dengan terujanya pergilah menyerahkan diri pada jarum yang sumpah memang antara benda yang aku cuak.*eh macam Eunhyuk,pang sebijik*.sayangnya sayangnya sayangnya keikhlasan aku nak derma darah tak diterima sebab tak cukup zat besi.apakah?ha,nampaknya betapa pentingnya zat besi dalam badan kalau tak cukup tak boleh derma darah.lalu kembali ke office dengan kecewa dahlah dia dah cucuk dulu jari aku untuk tahu kesesuaian boleh derma darah ke tak kot.sakit okay!tak berbaloi pun,tak dapat derma jugak.

Tapi disebabkan aku seorang yang tak berputus asa maka pergi lagi hari ni.gigih betul nak kasi darah mak dekat rakyat Malaysia yang memerlukan.tapi rupanya heh sama je hari ni dengan semalam,zat besi tak cukup.eh bukan,lagi kurang.semalam 11.2 hari ni dah turun 10.5.hamboih!efffect diet ke hape entah.maka dengan kecewanya tak dapatlah sijil derma darah roti air 100 PLUS dan milo kotak.damn!

Maafkan saya rakyat Malaysia yang memerlukan darah dengan segera.saya memang nak bagi free je darah saya tapi keadaan tak mengizinkan.kekekekeke.


                  sebelum kena cucuk amik darah muka cuak tapi teruja sekali tak lepas.heh!



 akhirnya teman Dila jelah dan jumpa Kak Fida jugak tapi dia dah siap.si Nisa tukang sibuk konon moral supporter nak derma gak lagilah tak lepas,underweight.hahahahaha.


Sedih okay.mungkin next time bak kata kakak yang ambil darah tuh datang lagi 4-5 bulan kemudian.balik makan bayam dulu banyakbanyak.hamboih!

Tapi berat I turun hasil diet tanpa nasi selama sebulan.yeaaaayyyyy!!!:D

0 heart said:

 

what my heart want to say Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei