Sunday, May 29, 2011

officially graduated!

love and huggies by goodgirlgee at Sunday, May 29, 2011
2 minggu lepas secara rasminya bebas dari Uitm!dengan kata yang mudah,dah graduate dan konvo dan tidak ada hubungan lagi dengan Uitm.bye Uitm kau bukan lagi di hatiku,ewah lupa daratan!akhirnya penat lelah panjat tangga kejayaan selama 2tahun terbayar dengan kejayaan bergraduasi walaupun bukan dengan cgpa 4flat.sedar diri.graduate on time dengan kawan-kawan lebih penting bagi aku daripada 4flat,muahahaha.

Bestnya konvo this time,saya adalah pemegang ijazah bukan lagi diploma.ehem bukan kerek nak cakap je.:P then batch kitorang adalah first batch yang rasmi Dewan Agung Tuanku Caunselor.dewan baru yang lagi besar dari Dewan Seri Budiman tuh.tak bestnya,aku kena sesi petang pulak,sesi petang sangat tak best sebab jadi kalut.

Tapi aku rasa this time agak different sikit kot dengan previous masa buat di DSB sebab habis pukul 6 lebih almost pukul 7,jadi agak kekalutan nak cari keluarga lagi nak bergambar lagi dan lepas tu kena rush balik untuk solat Asar sebab dah nak Maghrib.tapi hari tu kitorangnya sesi,5.30 petang dah habis so ada banyak masa lagi untuk bergambar.tapi walaupun habis awal tetaplah jugak kalut.nak cari keluarga dalam ribuan orang bukanlah senang.dekat 15 minit baru jumpa kot lepas tu keluarga aku dah kalut-kalut nak pergi I-City pulak sebab keluarga Cik dan Sue dah tunggu kat sana.jadinya gambar pun tak banyaklah dekat Dewan tuh.


like A MUST photo kalau ada konvo.

with Umi,penyumbang terbesar.

dan abah juga.



these 3 girls yang sanggup datang dari jauh.Chaied-PJ.Chek-Gombak.Sue-roomate aku Shah Alam.jauhlah sangatkan.thanks girls!


make-up semua mmg dah hancur sebab pergi sembahyang Zohor masa acara tak habis lagi.




supposed to be FAMILY PHOTO tapi Khalifa tak termasuk pulak dlm gambar,hahahaha!


datuk dengan nenek pun sanggup datang!oh terima kasih.kasihan dorang penat kena tunggu lama.




sibuk mencari 3 orang gadis kat atas.aku pulak yg kena cari dorang,heh!


I-City!


kerek dowh budak ni sejak dah besar!tak nak kawan dah dgn aku.


Ary yang tak ikhlas.tak nak senyum pun.


with Cik yang banyaaaaaaaaaaaaaakkk tolong aku since datang Shah Alam.the kindest aunt ever!

Cik's family-Ika dan Zaid.


Sue's family.

tak apa Ary tak nak kawan,ada Hayfa lagi.budak comel yang blurr.

ha,this is the FAMILY PHOTO!semua masuk dah.my love.my life.


the siblings!gembira sebab kami boleh jadi poyo sometimes.:p




i hate the jubah!size S tapi macam size XXXL,bapak besar dah macam orang preggy aku neh!



with tak-professional-photographer sebab tak boleh nak edit gambar aku jadi tak oily padahal pakai DSLR a.k.a cousin a.k.a Elhafiy.


Tak sempat ambil gambar dengan seorang pun coursemate.lepas keluar dewan semua kalut cari keluarga sendiri.never mind,i dont need that pun actually.the last konvo pasni tak ada dah.okaylah bye!

p/s:tudung macam haram merosakkan semuanya.hancur semua,heh!muka plain tak ada make-up apatah lagi seri kegembiraan lagilah ruined semua.eh tadi dah bye.okay ni betul bye.bye!

0 heart said:

 

what my heart want to say Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei