Wednesday, June 9, 2010

footbal fever!

love and huggies by goodgirlgee at Wednesday, June 09, 2010
Esok,eh bukan,lusa!ha,betul lusa,PIALA DUNIA dah nak main weh,teruja aku ni.mesti kaki-kaki bola seluruh dunia pun teruja.Piala Dunia,4tahun sekali babe,bukan selalu kau boleh tengok.walaupun tak dapat pergi tengok live di Afrika Selatan tapi boleh tengok live jugak di StadiumAstro.itu pun kalau rumah kau ada Astro lah,kalau tak ada boleh pergi tengok di Khulafa.aku dah bersiap sedia nak bersengkang mata buat eye bag korbankan tidur serakkan tekak bersorak segala untuk pasukan ini.......
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


ENGLANNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDD!!

pasukan bintang yang selalu balik awal hahahaha.kalah ke menang aku peduli apa,aku sokong England jugak!gambar ni bukan gambar latest sebab Terry still kapten lagi,sekarang dah tak tapi diorang semua ni akan bermain di Afrika Selatan nanti!

aku bagi list mereka yang ada dalam pasukan;(dlm gmbar)Lennon,Carrick,Cole,xingat nama mamat neh,Rooney,Lampard,Gerrard,Heart,Ferdinand,Terry,Heskey.
(tiada dlm gambar)Cole,Crouch,David James,Barry,Carragher..okay dah lupa,ini sahaja yg ingat.

Beckham cedera jadi tiada dalam senarai ke Afrika Selatan.Owen pun tak ada,jadi lupakan mereka.muahahaha.


dan oh oh oh ada satu lagi pasukan pilihan,hahahahha banyak la pulak pasukan pilihan aku.eh ini in case England kena balik awal jadi aku bergantung pada pasukan ini.....

-
-
-
-
-
-
-
-

SEPANYOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!

seperti England,ramai si gojes si gojes berada dalam pasukan ini tapi aku bukanlah tengok kegojesan diorang je,kekuatan pasukan dan skill main itu lebih penting ya adik-adik.gambar ni aku agak je agak latest sebab diorang semua dalam ni akan berada di Afrika Selatan.yeaayyy!oh tiada senarai penuh pasukan Sepanyol tapi mereka-mereka yg ada dalam ni dari kiri Xavi,Febregas,Villa,xsure siapa,Puyol,Torres,Alonso,xkenal siapa,xingat nama,Casillas dan Fereira.

Sepanyol adalah juara EURO 08 jadi aku rasa diorang ni boleh pergi jauh,kalau tak sampai final pun paling-paling separuh akhir kot.aku rasalah kan.


So,ini pasukan pilihan aku,u all bagaimana?*__________^

p/s:goodluck to both teams!jangan pulang awal sudah.

obses dengan Korea tapi tak ada pulak nak sokong Korea.ekekekeke,bianey oppa!:p



1 heart said:

lo on June 9, 2010 at 3:42 AM said...

o yeah!!!

SEPANYOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL !!!!!!!!


ENGLANDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD !!!!!!!!


serok tekok dos..ehehee..;p

 

what my heart want to say Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei